Klurande och tjurskallighet.

Hej hopp!

Här sitter jag mitt i natten och klurar på vad jag ska köpa i present till den blivande 25-åringen. Mycket knepigt I say! Men jag ska nog lyckas hitta på nåt bra. Brukar ju få mina bäst idéer när jag ska sova så det är väl bäst att förbereda sig med block och penna vid sängkanten.

Ser verkligen fram emot festen på lördag. Har som ni förstår det sedvanliga kläddilemmat. Den här gången består det av; kjol eller byxor? Det är den stora frågan! Nåväl, i värsta fall får jag blunda, öppna garderoben och peka på nåt. =) Tokboka en outfit, det är ju genialiskt!


Jag glömde ju skriva min viktdagbok i söndags. Översättning: Jag hade inte gått ner ett smack, så jag sket i det! Har tagit nya tag den här veckan istället. Men idag var det segt. Kände INTE ALLS för att resa mig ur soffan och gå ut bland folk på en löjlig promenad. Men jag lyckades pallra mig ut iaf med inställningen att jag gör det för att jag måste, inte för att jag vill. Blev en runda på 20 minuter och jag var sur som fan hela vägen! En sur promenad är också en promenad och man får ett jäkla svung i stegen då. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0