Vinterkängor och sömnproblem/lösning.

                                                                    Hej på er!

Har fått höra idag att jag bloggar för lite. Så då får jag väl ta och kamma till mig och rafsa ihop en inlägg.

Jag var på stan idag och köpte vinterkängor. YEY! Är så nöjd! Och det gör ju inte saken sämre att priset var nedsatt med 100 spänn. Så ett par snygga vinterkängor för 399 kr, jo man tackar! Hade ju tänkt lägga ut en bild på dom men DinSkos hemsida strejkar just nu. Kanske jag orkar att ta en egen bild och lägga ut nångång i framtiden. Men det kommer ju antagligen inte att hända...

Köpte mig också ett nagellack på Kicks idag. Man kan aldrig ha för många olika färger.  Så jag det blev lite manikyrtajm så här på kvälls(natt)kvisten. Färgen heter Chalky mud, och det låter ju inte jättekul. Men det blev mycket finare än vad det låter.


Har ju för övrigt fuckat up mina sovtider helt och hållet nu. Tänker inte ens nämna hur dags jag somnade inatt och gick upp idag. Men nu ska det bli ordning på torpet, för jag har beställt väckning tills imorron. Jag ska lägga mobilen långt ifrån sängen och sen ska pappa ringa och väcka mig kl.11. Då vore det väl själva fan om jag inte skulla kunna hålla mig vaken sen!
                                                               Wish me luck! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0