Skitdag och helgrecension.

Jahopp!

Om inte det här var något av en jävla skitdag så säg! Hade så mycket jag hade tänkt göra idag och så vaknar jag med huvudvärk, halsont och är helt sluuuuut i hela kroppen. Så det känns som att jag inte har gjort annat än att sova hela långa dagen. Som tur är så känns det lite bättre nu. Men jag hade ju precis fått ordning på mina sovtider och den här dagen gjorde nog inte saken bättre. Fan!

Det enda positiva med idag var nog att Jennypenny ringde. Hon har mycket att fundera på gumman, men det kommar att ordna sig. Det var gött att prata lite med henne iaf. =)

Helgen, däremot, var jättemysig! Träffade Bea i fredags och det var banne mig på tiden! Har saknat henne! Vi gick lite på stan och sen käka vi middag på Stålverket. Jättemysigt att bara gå ut och käka, dricka lite vin och prata. En perfekt fredagkväll! Lördagen var bara allmänt mysig. Och sen började ju nya säsongen av Så mycket bättre. Det var bra och jag kommer att fortsätta titta. MEN det är abslout inte lika bra som förra säsongen. Det är någon speciell känsla som fattas den här omgången, gemenskapen och beundran för varandra kändes lite falsk ibland. Och E-type, stackars E-type... Vad skulle han där och göra?

Nåväl, jag tror jag rundar av här lite grann med hopp om att det blir en bättre dag imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0