Funderingar.

Jo då satt!

Nu är man tillbaka i Trollhättan igen. Känns väl bra, typ. Känner mig ganska neutral inför det faktiskt. Är väl inne i mitt post-Enköpinghumör. Men det brukar gå över som tur är.

Tänkte hur som helst dela med mig lite av det jag sitter och grunnar på kl.00.15 en onsdagnatt.

* Skulle ju skriva ett helt inlägg om folk som dömer andra männsikor. Men jag har egentligen inte så jäkla mycket att säga om saken. Kan väl sammanfatta det så här: GE FAN I ATT DÖMA ANDRA, FÖR OFTAST HAR DU INTE EN JÄVLA ANING VAD DU PRATAR OM! Ingen är perfekt, inte du heller!

* En sak som irriterar mig väldigt mycket är när man har skor med höga skaft och så åker strumpskaftet ned nedanför skoskaftet. Ytterst obekvämt.

* Upptäckte idag att mina väggar är ljusbeiga och inte vita. Där ser man!

* Känner för att gå ut på krogen en sväng. Jag får konferera lite med mina vänner och mitt kontoutdrag om saken.

* Måste ju bara lägga ut den här låtan också: Lilla Sällskapet – Morgonen efter Den är så bra så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0