Godbitar och näsrelaterat.

Jaha ja! Här sitter jag och bloggar i norra Europas mest skrynkliga tröja. Fick för mig att jag skulle börja rota längst upp och längst in i garderoben för att se om man kunde hitta några godbitar. Och det kunde man! Väldigt skrynkliga sådana dock. Men det är fin tröja, som jag helt glömt bort att jag hade i min ägo. Men det är lite min nya grej nu för tiden. För att inte gå under helt av min arbetslöshet och hemmavankande så har jag börjat ha på mig lite finare hemmakläder som jag känner mig fin i. Det hjälper faktiskt! Att gå runt i mjukisbyxor och t-shirt 24/7 blir för satans sunkigt till slut. Nä, nu kör jag på kläder som jag faktiskt kan tänka mig att visa mig i för folk, utan att känna ett trängande behov av att sätta en papperspåse på huvudet.

Och förkyld är jag fortfarande. Trodde att jag var frisk när jag gick och la mig igår. Men det fick man ju veta imorse att så var icke fallet. Men men, bara jag är pigg tills på fredag senast. För jag har, tro det eller ej, lite saker att göra. Fixa papper till Soc., Systämet och lite smått å gott.

Har spanat runt lite på nätet efter ett nytt smycke att ha i näsan. Är väldigt sugen på att köpa ett nytt. Har ju haft mitt snart ett år. Tänk vad tiden går hörrni! Jag hitta iaf en bra sida men jag har inte bestämt vilket jag ska köpa än. Här är dom jag väljer mellan:

Nähä! Då gick det inte att lägga in bilder av någon outgrundlig anledning! Vad surt! Jaja, får bli en annan gång. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0