Helgen, knepig känsla och missbrukartips.

Jahopp, det var den veckan det. Hade ju tänkt skriva lite om vad jag har haft för mig i veckan, men jag kommer fan inte ihåg. Jag kan komma ihåg vad jag hade på mig på en fest för typ 3 år sen men inte vad jag gjorde i onsdags. Om jag säger att jag är lite konstig så skulle nog ingen protestera högljutt.

Men helgen kommer jag ihåg iaf och den har varit bra, ytligt sett iaf. Återkommer till det sen... I fredags blev det fiskbullar till middag. Låter ju inte så sexigt, men det var fan gott! Hade lite coleslaw till som piffade till anrättningen på ett utmärkt sätt. Igår blev det fredagens fiskbullerester till middag. Ännu mindre sexigt men fortfarande lika gott. Och lördagkvällen spenderades hemma hos Per där vi tittade på Eurovisionfinalen. Var ju riktigt spännande ett tag där. Men en tredjeplats får man väl vara nöjd med ändå. Idag har jag fikat med vänner och röstat såklart. Men man behövde ju inte armbåga sig fram i vallokalen direkt. Dåligt att det var så lågt valdeltagande!

Som sagt, helgen var bra på ett ytligt sett. Men har haft en väldigt konstig, dock inte helt obekant, känsla i kroppen. Det känns som att nånting ligger och skaver. Nej inte skaver. Pirrar kanske. Nej inte pirrar heller. Hmmm, bubblar kanske är rätt ord, varken positivt eller negativt. Fast nä, bubblar låter ju som jag har problem med magen. Haha! Men ni förstår vad jag menar, nånting behöver komma ut men man vet inte om man ska skratta eller gråta. Och jag har för övrigt provat både och. Hände ingenting. Den här krypande och rastlösa känslan gjorde till och med att jag dammsög fast det inte behövdes. Haha! Men det hjälpte inte det heller. Så jag vet inte jag... Någon slags obalans är det som råder iaf, som jag hoppas balanseras upp snart.

Har också utvecklat mitt nässpraysmissbruk till en helt ny nivå. Jag kan nu utifrån mängden nässpray som är kvar i flaskan räkna ut exakt hur länge till den kommer att räcka. Och det kräver skicklighet ska ni veta! För det blir alltid en skvätt kvar i botten som man inte får upp. Som färsking blev man alltid lurad av detta, men som den gammla rutinerade pundare som jag är så vet jag nu bättre. Jag vet också hur man får ut dom där sista dropparna. Iaf ur Nezerilflaskor för dom är av plast. Man sågar helt enkelt isär skiten och häller i sig dom sista dropparna. Easy peasy! Fast det är ju lite svårt att träffa rätt, så man får hälla försiktigt och sen sniffa utav bara helvete! Snackar vi Nasin så blir det knepigare för dom är av glas. Men med en handduk och en hammare så går ju det med... Men så här behöde man ju bara hålla på förr i tiden när man blev desperat och nässpray bara såldes på Apotek. Nu för tiden kan man ju få tag på det genomskinliga guldet dygnet runt.

Nä nu ska jag ta mig ett sprut eller fyra och gå och lägga mig.

Sniffa på!


Kommentarer
Postat av: Far

Rastlös känsla botas med... ja det gamla åppelkäcka rådet från en som vet, promenader.

2011-05-16 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0