Tråkigt lagominlägg.

Hoj hoj!

Bra dag idag! Den "rastlösa" känslan är borta och trots galet mycket plugg att göra så känner jag mig harmonisk och tillfreds med tillvaron just nu. Så ska det va!

Var ned på stan idag och träffade Hanna. Vi tog en fika och började planera hemtentan vi ska skriva ihop. Känns som att det kommer bli jättebra! Hanna är väldigt lätt att jobba med, och med det menar jag ju såklart att jag får styra och ställa lite som jag vill. Hehe...

Sitter och lyssnar på en Spotifylista som jag hitta, One hit wonders från 90-talet. Blir så nostalgisk av vissa låtar och många utav dom är ju riktigt bra till och med.


Det där blev ju ett väldigt lagomt och tråkigt inlägg.... Men va fan! Jag skriver ju bara roligt när jag är bitter och lättirriterad. Och just nu är jag varken eller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0