Fest, Spotify, krånglig matte och världens just nu finaste låt.

Så där ja! Fest på Kåren på lördag! Festpolaren Per kan man alltid lita på. =) Ska bli grymt kul iaf, är riktigt festsugen. Som vanligt har jag ju redan börjat fundera på outfit och kommer som vanligt inte fram till något vettigt. Men den här gången har jag ett något angenämare problem än jag brukar ha. Jag har nämligen FÖR MYCKET snygga kläder att välja mellan! Hur ska det gå, hur ska det gå?

Nu har jag fixat Spotify Unlimited också. Dom där 10 timmarna man får per månad försvann ju på två dagar. Och så akn vi inte ha det. Jag måste ju ha min musik! Vad ska jag annars lyssna på under mina kvällsgrubblerier? En droppande kran? Tack, men nej tack!

Idag fyller bror Johan 30 år också. Men jag vet inte om det kan stämma, jag får inte ihop det riktigt. För det är ju fyra år mellan oss. Men det skulle ju betyda att jag fyller 26 i år. Nääää, det KAN inte stämma! Jag får ta fram miniräknaren och reda ut det här ordentligt.

Sist men inte minst så vill jag bjuda på en alldeles fantastisk liten låt. Steget – Jag Skulle Dö För Dig  Lyssna och njut!


Jag skulle dö för dig

Så rädd att du ska göra misstag
Så att jag ser svart och vitt
Jag vill vara din kärlek
Allt mitt är ditt

Så rädd att jag ska glömma bort dig
Du är så långt bort just nu
Vill ha kvar känslan inuti mig
Allt som är kärlek ger du

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

Så rädd att jag ska göra misstag
Som förändrar allting
Tänk om jag blir någon annan
Som inte känner någonting

Så rädd att du ska glömma bort mig
Hur du känner för mig
Du är mitt livs stora kärlek
Jag skulle dö för dig

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

Kommentarer
Postat av: Far

Kanonlåt,fint vemod...

2011-05-04 @ 12:44:03
Postat av: Jenny

Måste va nå fel på siffrorna där! Ja blir iaf inte 26 i år! Sist ja kolla va ja 22 ;)

2011-05-05 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0