Middagsdejt/terapi.

Idag har det inte hänt mycket minsann. Man jag käkade middag med Bea och öste ur mig allt som jag hade att säga. Vad skönt det var att få prata med någon och hon är ju så klok min fina Bea. Så nu kan jag släppa det jag har gått och grubblat på och gå vidare. Skönt! Orkar inte med all drama som vissa människor skapar.

Ja nä, så var det med det.... Hahaha, fan vad värdelös jag är! Har jag verkligen ingenting mer att komma med? Jag är inte så bloggig av mig nu för tiden märker jag. Jag är ledsen Jenny, du kanske får hitta nåt annat att läsa på dass. Hahaha!

Kan ju dela med mig av en bra låt iaf. Summer Fiction – By the Sea En trivsam liten truddelutt.


Kommentarer
Postat av: Bea

Vet inte vad jag sa som var klokt ;) Men det var ju bra att det känns bättre nu =) Idioter ska man inte ödsla tid på, även fast det lätt blir så.

Var en väldigt trevlig middagsdejt ändå =)

2011-03-08 @ 06:08:34
Postat av: Jenny

Jaha....får väl läsa de lilla som bjuds :)

För sluta gå på dass e inte riktigt aktuellt...

2011-03-08 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0