*Fyndig rubrik*

Oj, oj, oj! Nu är det mycket tankar som snurrar i huvudet och humöret går upp och ned som en jävla jojo. Man är ju glad för att det är sommar och allt vad det innebär, men fan vad osäkert allting är. Vem är jag? Vad ska jag göra? Var ska jag göra det? Vem VILL jag vara och vad VILL jag göra? Inga dåliga frågor att grubbla på må jag säga! Har en tendens att bli väldigt existensiell framåt småtimmarna genom att ifrågasätta typ ALLT. Och inte kommer jag fram till mycket heller... Ja jösses... Det är nog därför jag drömmer så sjuka och röriga drömmar nu för tiden. Hjärnan har mycket att sortera på nätterna. Men jag försöker verkligen att inte grubbla för mycket!

Nåväl, annars är det väl braaaa... Är ju sjukt varmt nu för tiden. Och inte så där varmt som man vill ha det utan sån molnig och äckligt klibbig värme som kryper in i ben och märg. Fy bubblan! Och då får ju undertecknad den klockrena idén att städa lägenheten. Det blev ju inte MINDRE klibbigt om man säger så....

Sitter här och hoppas på att Jenny kommer hit till Fallens dagar också. Skulle vara grymt kul och det är ju faktiskt lite av en tradition nu. =) Hoppas, hoppas, hoppaaaaas!!!

Dagens bästa är förresten "Bored to death" på SVT1. Det är sååå roligt! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0