Sommar, sommar och sol!

Nu är det juuuuniiii! Tjohoo för att det är sommarmånad! Tänkte jag skulle dela med mig av en liten tvångstanke som jag upptäckte att jag hade när jag vände blad i min lilla almanacka. När jag skulle vända blad så såg jag att jag hade glömt stryka över 30 och 31 maj. Då var jag TVUNGEN att göra det innan jag bytte månad. Annars känns inte maj månad helt avslutad. Fullkomligt logiskt eller hur?

Blåmärket som min kära säng gav mitt smalben ser nu inget annat än groteskt ut. Och jag inser nu att det inte kommer hinna gå bort till på lördag heller. Schnyyyyyggt... Appropå lördag så lutar veckans kläddilemma åt klänning. Hittade ju en så fin liten vit kofta att ha till på Överby idag. Blev himske tjusigt ihop!
 

Annars då? Jooodå, det rullar på sö... Huvudet upp och fötterna ned... Mmm, så är det....
 

Lägger ut en låt också, bara för att den är så skön. Magnus Weideskog – Nitroglycerin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0