Städning och minikris.

TJENIS!

Det berömda städrycket inträffade idag. Men det måste ha varit en lightvariant för sovrummet/vardagsrummet är städat men köket ser fortfarande förjävligt ut. Men jag är inte den som är den, jag har en lösning. Jag får helt enkelt blunda när jag gör i ordning frukost imorron så slipper jag se eländet. Vilket leder oss in på dagens konstaterande: Det man inte ser behöver man inte städa upp.

Hyrde mig lite filmer igår också,
Due date och Awayday. Due date var lite smårolig men ingen jättehit. Awayday var konstig och ganska trökig. Synd!

Under mina nattgrubblerier igår så lyckades jag framkalla en liten lätt livskris. Kollade på filmen om Tina Turner, What´s love got to do with it. Har sett den förut och jag vet inte varför jag kollade på den igen för jag blir ju lika illa berörd varje gång. Den lilla krisen handlade alltså inte om mitt eget liv(för en gång skull) utan om livet överhuvudtaget. Vad är det som gör att vissa råkar ut för hemska saker i sitt liv? Och vad är det som gör att vissa lyckas ta sig ur det starkare än någonsin medan andra helt enklet inte klarar av det? Ödet? Gud? Biologi?

FAN VET!!

Och jag vill veta hur det hela ligger till! Är det så mycket begärt?!
Förväntas man att leva det här väldigt knepiga och ologiska liv så borde man bli informerad om sånt här. Man har nog med saker att grubbla på utan att behöva bli existentiell framåt småtimmarna. Så det så!

Lyckades iaf somna till slut och vaknade lite mindre grubblande. Men det kommer att komma tillbaka, var så säkra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0