Sur som en citron.

Sablarns, vilket dåligt humör jag är på!! Känner mig irriterad på allt och alla! Måste vara för att jag är så satans uttråkad. Jag skulle ju skriva en massa om tiden i Enköping och bröllopet jag var på i helgen. Men vi kan samanfatta det så här istället:

Enköping: Visiten bestod av familj, Jenny, midsommarfest och regn.

Bröllop: Jättefint, trevligt folk, god mat, mycket kärlek och själv kände jag mig jäkligt snygg. Är jätteglad för Bea och Criis skull.

Så då var det avklarat. Nu kan jag slippa ha dåligt samvete för att jag inte har nämnt det i bloggen. Tadaa!

Är helt sjukt vad mycket jag saknar Jenny fast det inte var så längesen jag träffa henne! Och när jag känner mig lite låg så lyssnar jag på hårdrock. Men det bara påminner ännu mer om Jenny och gör att jag saknar henne ÄNNU mer. Damn you onda cirkel!

Köpte mig för övrigt ett par herrkalsonger idag som jag tänkte sova i. Eller bara ha hemma när det är äckligt varmt. Skitsköna! Dagens motto: Har man ingen karl att köpa kalsonger till så får man köpa till sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0