Lista!

I brist på inspiration så kör jag en lista istället. Enjoy!

Vilken svordom använder du mest? FAN är väldigt användbart.
Äger du en iPod? Nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.00
Hur många resväskor äger du? 1 typ. 
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp eller Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nykter- ta bilden. Onykter- vara med på bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Mona Lisas leende
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nya kläder till helgen.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, jag själv.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä, jag har ingen brådska med sånt.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen. Här är det Spotify som gäller.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Kent. Alltid Kent.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej och om någon har det som kommer jag inte ihåg det.
När var senast någon stötte på dig? Åh, jag är ju så dålig på att märka sånt. Men typ några veckor sen kanske.
Vad åt du till middag senast? Pasta med skinksås.  
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? NEJ!
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det klart. Alla pratar om alla.  
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0520 
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, Disneydags ftw!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Stort.
Hur många syskon har du? Tre äldre bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet? Det beror på personen, inte könet.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.
Äger du några band t-shirts? Japp, en Kenttröja. 
Läser du för skojs skull? Jodå, ibland så. 
Diskar du din egen disk? Ja, vem skulle annars göra det?
Har du gråtit offentligt? Har jag säkert.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar, ja! Har massa ideér. När det gäller piercingar så är jag nöjd som det är. Just nu iaf...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det är inget jag tar för givet. Känns ju lite förlegat.
Vad har du med dig in på bion? Lite sällskap förhoppningsvis.  
Vem var din favoritlärare och varför? Håkan på högstadiet. Trodde först att han var en riktigt sträng surgubbe. Men det visade sig han han var en jättebra lärare som verkilgen ville ens bästa. Hård men rättvis. På gymansiet är det lika mellan Geografi-Gunnar och LG. Båda två var väldigt bra lärare med lika torr humor.
Har du dejtat någon av en annan religion? Inte vad jag vet. 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och samhällskunskap.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet och humor.
När sov du senast på golvet? December -10.
Vilken är din favoritdrink? Vin?
Gillar du din boende-situation? Ja, jag gillar mitt lilla krypin.   
Är dina dagar fullbokade och stressiga? HAHAHAHA!!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var en duktig flicka.  
Vilken är din favoritfrukt? Banan...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, orka!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26...
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Fråga mina uppsatspartners...
Tror du på liv på andra planeter? Ja!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Det kommer jag inte ihåg. Så jag blir tydligen inte arg så ofta. 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Som sagt, det beror på personen inte könet.  
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag fick inte heta Linnéa så det blev Jessica.  
Gillar du senap? Ja, spec, på leverpastej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget. Jag ligger i soffan och lyssnar på deppig musik.  
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Tycker du om att krama folk? Ja! Iaf folk jag känner... 
Skulle du säga att du är trendig? Nej inte för fem öre.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Har nog aldrig blivit det.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, väldigt mycket!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva".  
Tycker du att du är attraktiv? Det beror på dagsformen det. Just nu: NEJ!
Vad är du allergisk mot? Ignoranta och trångsynta männsikor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte överhuvudtaget.  
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Antagligen Jesper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0