Te och skrivkramp.

Minusgrader idag! Det gillar vi! Då kan man promenera ned på stan lätt och ledigt utan att det ser ut som att man har stelopererat hela kroppekakan.

Ledig idag och fika/middag med Bea på stan. Finns ju inget vettigt café i den här stan så man får snällt parkera sig på Oden. Inte jättemysigt ställe kanske men det funkar. Det dracks te, åts(?) macka och tjötades en del om helgens händelser. Alla möjliga ämnen avhandlades, både seriösa och grymt oseriösa sådana. Mycket skratt också. Så då vet ni vad man får om man fikar med oss. =) Fick också se hur det går om man tvångsmässigt ska pilla på allting... ;)

En liten hobby jag har är att översätta engelska låtar till svenska. Eller snarare göre min egen tolkning. Det är jättekul! Men den låten jag håller på med nu...Herregud! Jag kommer ju ingen vart! Jag har sista raden i refrängen klar och den är jag iofs väldigt nöjd med. Men det skulle ju vara trevligt att få ihop resten också. Jag vet ju vad temat ska vara, trevande men hoppfull kärlek, men jag kommer inte igång. Jag blir tooookig! Om jag någongång lyckas rafsa ihop någonting som jag är nöjd med så lägger jag ut den här. But don´t hold your breath....

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag kan sluta när jag vill :P

2011-01-21 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0