2010, mat, musik och hår.

Nä hörrni den där årskrönikan tror jag vi tar och skiter i. Orka skriva om varje månad! Gör så här istället:

Godkänd C-uppsats, Jennys andra son kommer till världen, en fattig men bra sommar, fyller 25 år och tatuerar mig samma dag, brorsan går och gängar sig, börjar ny kurs och ny klass, piercar näsan. Och däremellan lite familj, vänner, pojkar, fester, höga toppar och djupa dalar. Så kan man sammanfatta mitt 2010. Har säkert glömt någon jätteviktig händelse, men som ni ser så börjar jag bli gammal och glömsk... Dom som vill får skälla på mig om det fattas något.

Invigde min nya kokbok ikväll genom att svänga ihop pasta med kasslersås. Blev mycket gott! Behöver en riktigt bra kokbok så jag får ordning på mitt matlagande . Och det verkar som att den här uppfyller mina krav. Lätta och snabba recpet. Som verkligen är lätta också! Bara en sån sak!

Sitter och lyssnar på Hanapees vinterlista på Spottan. Behöver lite ny musik känner jag och den verkar lovande än så länge. Ser fram emot listan som Jocke ska skicka också. Han har precis börjat på den, så den dyker nog upp lagom till midsommar skulle jag tro. ;P

Ska boka klipptid hos Fredrik i veckan också. Ny frisyr sak det bli! Och NEJ, det är inte för att det är nytt år. Såna börja om på nytt för att det är nytt år-fjanterier tänker jag inte förknippas med. Nej, jag är trött på mitt hår helt enklet. Det hade jag varit om det var april också. Så det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0