Tv-tips och cravings.

SHERLOCK! Vilken jäkla bra serie! Den gick på SVT1 kl 21 ikväll och jag lyckades tajma in den precis i mitt rastlösa zappande. Och den var så bra! Bra skådespelare och mycket välskrivet manus med den torra och fyndiga engelska humorn som jag älskar. Så synd att det bara är tre delar. Men nu vet jag iaf vad jag ska göra två söndagkvällar framöver. =) Se den ni också för bövelen!

Har precis kollat på slutet av Wedding singer. *Snyft* Det är så fint så att till och med en cyniker som jag själv smälter.


Har annars varit en väldigt lugn söndag, bara gått hemma och skrotat. Så skönt! Har dock utvecklat de mest konstiga cravings. Har tidigare varit hemskt sugen på purjolök och idag var det färska champinjoner som gällde. Hmm... Väääry weird....


Nå väl! Nu ska jag platta håret. *Intressesmurfen antecknar...*

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bea

Mest fascinerad över att du plattar håret kl 12 på natten ;)

2011-01-31 @ 06:10:12
Postat av: Far

Törs jag säga att jag såg bara halva....?

Sherlock, en odräglig besservisser!

2011-01-31 @ 11:41:16
Postat av: Josabetth

Bea: Haha, jo det blev en sen dusch. =)



Far: Har man bara sett halva så får man inte uttala sig! ;)

2011-01-31 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0