Sludder sludder.

NU ORKAR JAG INTE MEEEEEER! Har suttit med hemtentan fram till nu(tänker inte säga när jag började...) så nu är jag helt slut i huvudet. Mer än vanligt alltså. :P Tänker unna mig lite Mad Men snart så får vi se om jag orkar fortsätta efter det. Men om jag får gissa så nääääääää. Har ju bara en lite skitfråga kvar så den tar jag nog imorron.

Har så myckte i huvudet som snurrar omkring nu. För självklart så ska det krångla med CSN också! Att det är mitt eget fel talar vi tyst om tycker jag... Ska hursomhelst bli sjukt gött att festa på lördag! Kåren ftw! Fan vad skönt att bara släppa allt man går och grubblar på och bara träffa roliga människor och ha kul. :D

Kippte mig idag också! ÄR GRYMT NÖJD! :D:D Ska lägga upp bilder men jag okar ju knappt skriva det här inlägget så att trixa med bilder får jag spara till en annan dag. Okeeeeeej??

Mark Ronson & The Business Intl – Somebody To Love Me  Är så trött så att jag la upp fel låt också och nu orkar jag inte ändra. Men den här är bra den med! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0