Neee, kommer inte på nåt....

Idag var det tentaskrivande igen. Hade precis blivit klar med den när Bea ringde och ville käka lunch. Och det kan man ju bara inte motstå! =) Blev Max, lite tjöt, lite ärenden och Systemet. För imorron är det fest, om det var någon som hade glömt det. Kanske blir förfest på Elefanten, kan vara trevligt med lite omväxling. =)

Sen satte jag mig i skolan och pluggade lite. Hade sällskap av Magnus i datasalen, alltid roligare att plugga med lite sällskap.

Så nu sitter man här en fredagkväll utan att det känns som fredag. Har ju varken godis eller cola hemma. Kände mig inte sugen efter lunchen på Max. Bidde nå skumt med magen efter den....

Luktar för övrigt os i hela lägenheten. Jag glömde sätta på fläkten när jag stekte mina grönsaksbiffar. Det är mycket obehagligt för det svider i ögonen till och med. Usch! Så, har intresseklubben antecknat? Bra!

Har hittat en kalender också. Jag fick sänka mina krav på storleken. Man måste göra det ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0