Flum!

Greetings from Onebying!

Nu har jag suttit framför datorn en kvart och försökt komma på nånting att skriva om. Går sådäääär va... Är ju så dålig på att blogga nu så jag tänkte att jag måste klämma ur mig nånting. Och jag som sa till mig själv att jag bara skulle skriva när jag verkligen hade nåt att skriva om eller när jag känner för det.

Just nu känner jag för det men har ingenting speciellt att skriva om. Då blir det knepigt....

Tittade iaf på Filip och Fredriks årskrönika igår. Den var mycket underhållande och dom var bra som vanligt.

Följer serien The Pacific också. Galet bra! Måste ses!

Börjar längta hem till min lilla lägenhet också. Mitt lilla krypin! Har ju köpt en ny kokbok också så jag vill hem och börja testa massa nya recept. "Snabba och lätta favoriter" heter den. Låter som recept helt i min smak. =)

Kanin bra!


Kommentarer
Postat av: Bea

Låter som att jag kommer nalla massa recept från dig igen då ;)

2011-01-06 @ 19:56:06
Postat av: Josabetth

Det får du mer än gärna göra! =)

2011-01-07 @ 01:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0