Allmänt tjöt.

Var ledig idag så jag sov länge som sen gick jag hemma och skrotade lite. Lyckades städa köket iaf, är rätt så roligt att städa när man väl kommit igång. Typ...

Sen var det dags att göra sig iordning för en fika på stan med vänner. Eller det blev mer middag för min del. Trevligt var det iaf! Mycket prat och skratt. =) Det var banne mig på tiden att vi sågs allihop!


Har förläsning imorgon men börjar inte förrän kl.13.15. Skönt med sovmorgon men segt att gå eftermiddag. Aldrig blir man nöjd...


Har Guldbaggegalan på i bakgrunden och en tjej som heter Alicia Wikander vann precis för bästa kvinnliga huvudroll. Har aldrig hört talas om människan! Hmm... Hela galan är för övrigt fantastiskt tråkig! Fast nu vann Joel Kinnaman för bästa huvudroll. Yey!

Ja nä, det var väl det hela!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0