Tant Josabetth.

Har precis tjötat i telefon med pappa Bo i typ en timme tror jag. Torsdagssamtal från far har varit standard sen jag flytta hemifrån. Ett mycket trevligt inslag i vardagen. =) Ikväll hade vi mycket att avhandla så jag är alldeles varm om lillörat mitt.

Och pappa! Här är låten jag prata om! Aretha Franklin – Until You Come Back To Me [That's What I Am Going To Do] Lyssna ögonabums och njuuuut! =)


Idag var jag ledig så jag passade på att städa ordentligt. Inte bra för min stackars rygg som jag redan hade ont i. Aj aj! Men rent och fint blev det iaf! Ja, förutom under de möbler som jag inte orka lyfta på då såklart.


Är ledig imorgon också och då ska jag gå till högskolan och lyssna på Alex Schulman som ska föreläsa om nätverkande. Jag gillar honom så det ska bli mycket intressant. Efter det ska jag gå och handla mat och nå gottis till kvällen och sen gå hem och bara vältra mig i fredagsmys. Jag har nämligen hittat min fredagsmyskänsla igen, den låg under den gigantiska tvätthög som jag tänkte ta tag i imorgon.

Morgondagen kommer bli precis så som jag vill spendera dagarna när jag blir pensionär. Gå på någon bra föreläsning, handla lite god mat, kanske ta en promenad och sen bara ta det lugnt. Låter inte så dumt va? Ja ni hör ju. Jag är ju redan en riktig tant och det står jag för!  Jag tittar på "Go kväll" ibland också bara så ni vet. =)


Kommentarer
Postat av: Far

Jo jag håller med, en mycket fin o behaglig låt.

2011-02-04 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0