Tentavecka och lördagsplaner.

Nä, fan tentaveckor är inte att leka med. Känner mig alldeles grötig huvudet och får ingenting gjort förutom att plugga. Vilket är bra iofs men allt annat blir ju lidande. Lägenheten ser förjävlig ut med klädhögar, dammtussar och diskberg. Känner mig sliten som fan med håret på halv sju och smutsiga mysbyxor.

Ska bli så jävla gött att få göra sig festsnygg på lördag! Åh, vad jag ser fram emot lördag! Jag ska sova länge och sen bara ta det lugnt. Sen blir det dags att dra igång lite go musik och hoppa in iduschen, knäcker naturligtvis den sedvanliga duschcidern. :) Sen drar uppdrag "Göra Jessica festfin" igång. Så småning om så dyker Bea upp för lite förfest innehållande lite drinkar och mycket tjöt. Eller var det tvärtom.....? Sen blir det dags för en grym kväll på Kåren med dans och sköna människor. Bea har sagt att det kommer bli en grym kväll så det är väl bara att tro på henne då. Hon var iofs något alkoholpåverkad när hon sa det men in vino veritas. ;) Vill att det ska bli lördag ögonabums!  

Och städa! Städa, tvätta och färga håret ska jag göra på fredag efter tentan. Har nog aldrig sett fram emot att få städa så mycket som jag gör nu. :P Hittade en skvätt vin i kylen också som jag tänkte njuta av på fredagkväll framför tv:en. Tragiskt att dricka vin ensam framför tv:en? NEJ! Det är banne mig en rättighet efter en jobbig tentavecka! Så det så!

Nä, nu orkar jag inte få ur mig någor mer vettigt. Haha! Som om jag någonsin får ur mig något vettigt på den här bloggen. HAHA!

HAHAHAHA!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Är det tragiskt att jag knappt kommer ihåg att jag sagt detta (skrivit)? :P Får väl se det som något siaraktigt ;)



Jag vill ses imorgon, så det så..

2011-02-24 @ 06:16:05
Postat av: Josabetth

Haha, nej då! Du skrev i ett sms att du var psychic ikväll och sen nåt mer som jag inte riktigt förstår...:P



Ja, det ska väl kunna gå att ordna. =)

2011-02-24 @ 12:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0