De e metal!

Hubburu hubburu!

Fick mina efterlängtade pengar idag. Yey! Så skönt att kunna gå och handla utan att tänka på om man har råd med en liten bit kassler eller inte. OCH jag kan äntligen köpa hårfärg! Fast då är ju den stora frågan om jag ska färga håret ögonbums eller om jag ska vänta och vara nyfärgad till nästa helg? Hum hum...

För nästa helg är det fest! Behöver jag ens skriva vart? Nä, tänkte väl det. Det är iaf hårdrockstema så Bea och jag ska klä oss enligt temat tänkte vi. Så undan med peacemärken och blommönster och fram med dödskallar och svarta kläder! Kommer bli awesome! Nu gäller det bara att komma på en bra och, icke att förglömma, rockig outfit. Som den oskuldsfulla och väna varelse jag är så har jag inte så mycket nitar och dödskallar i garderoben. Piskor och handklovar, men inga nitar och dödskallar.   


Dagens låt: Marilyn Manson – The Beautiful People För att komma lite i stämning. =)




Kommentarer
Postat av: Bea

Piskor och handklovar? Och inte har du delat med dig. Illa!

2011-02-17 @ 10:42:24
Postat av: Josabetth

Jag får plocka ihop en liten goodiebag åt dig som kompensation.

2011-02-18 @ 01:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0