Tv och omöjliga ord.

Två tvpremiärer idag; Big Brother och The Walkning Dead. Och ja, jag kollade på båda. Big Brother kan man ju inte säga så mycket om efter bara ett program egentligen. Men jag ska börja följa det iaf så får ajg se om det är nåt att ha. Kan ju säga att norrlänningen är skönast så här lång iaf. :)

Sen har vi The Walking Dead. Det kommer jag definitivt följa iaf! Jag satt på helspänn hela avsnittet och önskade ibland att jag inte att ENSAM i soffan och tittade. Hua! Ska bli väldigt spännande att se hur det hela utvecklar sig.


Har inte hänt så mycket idag, har mest pluggat och slitit mitt hår över engelska ord jag inte förstår. Mycket frustrerande. En text blir ju lite lättare att ta till som om man fucking förstår vad som fucking står! Typ. Ska träffa mina pluggpolare imorgon så förhoppningsvis kan dom hjälpa mig lite.


Och vad det gäller mitt politiska dilemma så har jag ingen slutsats än. Jag måste göra lite mer efterforskningar innan jag kan ta ett beslut. Om jag nu kommer att komma fram till nånting överhuvudataget.... Den som lever får se!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0