Tisdag! Inte onsdag!

Det är tisdag idag. TISDAG! TIIIISDAAAAG! Inte onsdag som jag har gått och trott hela dagen. Inte undra på att det inte var nå The Pacific på tv idag.

Har egentligen inget vettigt att skriva om(som om jag nånsin har det....)så jag tänkte ta en liten bild på mig själv och lägga ut. Men jag såg hemskt sleten ut på alla bilder så det tror jag vi tar och skiter i.

Nu ska vi se, vad har jag gjort idag egentligen? Jag skrev klart kompletteringen till förra hemtentan. Sen gick jag till skolan för att maila iväg skiten. Fråga mig inte varför jag var tvungen att gå till skolan och göra det. För då kommer jag börja skriva ett långt och rabiat inlägg om min odugliga dator. Så gör inte det snälla.

Sen gick jag till stan för att handla mat och inne på Oden träffa jag på Magnus, Susann och Hamza. Så det blev lite tjöt på Max. Vi gjorde upp en massa planer som vi sen konstaterade aldrig kommer bli av. Så jobbar vi!

Sen gick jag hem och lagade pastasås med kyckling á la Bea, blev mycket gott. Kvällen i övrigt har gått åt till dator och tv som vanligt. Har så smått börjat planera min nästa Enköpingresa också, vi får se när det blir. Ja, det var min dag det. Mer spännande än så här kanman ju bara inte ha det!

Har tänkt en del på min framtid idag också. Och för första gången på väligt länge så känns det inte läskigt utan bara spännande. =) Eller nä, det klart det känns läskigt men inte panikångest-läskigt.

Men, tänker ni, vad ovanligt positiv hon lät nu då! Ja, jag är förvånad själv, jag skulle bare rape.

Dagens soundtrack: Britta Persson – For the Steadiness

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, tog en liten stund innan jag fick ihop "bare rape" :P



Paprikakyckling? Det gjorde jag också igår ^^



Vad var det för planer som inte kommer bli av? Middagsplanerna?

2011-02-02 @ 06:12:29
Postat av: Josabetth

Yes, paprikakyckling ftw!



Ja du, filmkväll, festande osv osv. :P

2011-02-02 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0