Långsamma shorts och soft seminarie.

JAG HAR FÖRÄTIT MIG! Och på godis också så jag känner mig alldeles skakig i kroppen. Inte bra. Inte bra alls.


Her beställt ett par jättesnygga jeansshorts från Ellos. Och så tänkte jag att jag skulle ha dom över svarta strumpbyxor på hårdrocksfesten nästa lördag. Ja, trodde jag ja! "Leveransdatum 25 mars". Pfft! Så nu blir det till att tänka ut nåt annat...


Seminarium idag och det var det softaste seminarium jag varit med om. Softare än bomullsrondeller! Läraren prata en stund, sen såg vi på film, sen fika vi och SEN diskuterade vi. I 40 minuter! Haha! Ett seminarie i min smak. Hade en jävligt skön grupp också så det hela gick ju som en dans. =)


Dagens låt hittade jag på Beas Party party-lista. Alexis Jordan – Happiness Man blir nå hemskt festsugen av den! :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja det är en skön låt, snodde den nog från Kathrines Spotify lista ;)



Själv har jag iallfall införskaffat örhängen och armband som jag ska ha nästa helg och så fick jag ett skitcoolt halsbandssmycke av mamma i julklapp :P Nu ska det bara kommas på vad jag ska ha på mig i övrigt ;)

2011-02-19 @ 17:31:05
Postat av: Josabetth

Ja, det är kläderna som är knepigast. Får väl satsa på helsvart om jag inte kommer på nåt bättre. :P

2011-02-19 @ 18:43:37
Postat av: Bea

Ja det kan ju aldrig gå fel faktiskt

2011-02-20 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0