Diverse inköp.

Sitter här och är något så överjävligt sugen på choklad! Frågan är då om mna ska orka pallra sig ut i minusgraderna för att handla detta bruna guld? Då måste jag gå nu isf, för kl 20 börjar tv-kvällen och håller på ända till midnatt. Göttans!

Mitt klädproblem inför helgen är löst nu också. Sax och måttband och vips så har man en outfitta klar inför hårdrocksfesten. Simsalabim ba!

Var på stan en sväng igår och köpte mig ett par jeans minsann. Hittade ett par som kunde ersätta mina sönderfallande älsklings-baggy-jeans. Det var därför jag kunde klippa sönder det gamla paret. Så bra det löste sig då! Som slutet på en sagobok.

Var ned på stan idag också och handlade nödvändigheter så som trosor, strumpor, tandborstar och Flux. Har också under de senaste två dagrna lyckats inhandla två läppglans och INGET utav dom såg ut som jag trodde när man slafsat på det på själva läpparna. Ett utav dom var rätt fint ändå men det andra såg ungefär ut som att man hade slickat sig om läpparna. Och den looken kan man ju i allra högsta grad få till gratis. Hm! Satans ofog!

Och nu är ju klockan snart 20 så inte hinner jag gå och köpa någe choklad nu heller. Attans! Dumma blogg att distrahera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0