Uppdatering

Nu ska här uppdateras gott folk!  

Lördag 16 april:
Kalasdags för söta lilla Hugo som fyllde 2 år! Brorsdottern Emma följde med mamma och pappa till Uddevalla. Hon och jag åkte hem till mig på kvällen för lite hemmamys. Och hon sov hos mig såklart.

Söndag 17 april:
Emma och jag mötte upp mor och far på tåget i Vänersborg och sen bar det av mot Enköping.

Måndag 18 april:
HEM TILL JENNY! Så gött att få träffa henne och hennes små söta barn. Var där hela eftermiddagen. Kristoffer kom hem så småningom också, inte bara med ett ollon utan TVÅ. Hmmm...

Tisdag 19 april:
Vad jag gjorde den här dagen har jag inte en blekaste aning om! Säkert inget vettigt...

Onsdag 20 april:
Fika på dagen med bror Jonas. Synnerligen trevligt! Vi träffas ju aldrig bara vi två så det var jättemysigt att bara sitta och tjöta lite. =)
På kvällen åkte Jenny och jag till Hälla, gick lite i affärer och käkade på Pizza Hut. Såååå mysigt och lyxigt att ha människan alldeles för mig själv! =)

Torsdag 21 april:
Gick till Systemet med Jenny och inhandlade alkohol till lördagens utgång. Och sen en liten tripp på stan med lilla mamsen. Så trevligt så!

Fredag 22 april:
Det var ju tivoli i stan så det kan man ju inte missa. Var dit med familjen Pettersson-Larsson. Det var mysigt trots att det var lite skabbigt. Stör mig fortfarande på Playboy-ståndet.....
På kvällen fick jag min favvomat. Galet gott!!

Lördag 23 april:
Började dagen med familjemiddag med bröder, svägerskor och en herrans massa brorsbarn. Jättetrevligt och massa god mat.
Sen var det fest som gällde! Jenny dök upp vid 19-tiden och så satt vi och förfesta på mitt rum. Vi försökte få med lite annat folk ut men det var förgäves. Men det blev grymt bra ändå! Vi drog oss ned till Joar sen iaf och fuldansa och lyssna på Hoffmaestro. Vilket ös det var! Bra skit! Vi gick väl därifrån vid 3 nånting och jada jada jada, jag kom hem vid 13-tiden dagen efter. Grym kväll var det iaf! Men det blir det ju alltid när man festar med Jenny Larsson! =)

Söndag 24 april:
Bakis. 

Måndag 25 april:
Skulle ju vara Rasmus 1-årskalas men då går Kristoffer och blir magsjuk. Jättetråkigt!

Tisdag 26 april:
Rasmus 1 år! Träffar Jenny och barnen på stan för en lite födelsedagsfika. Sen gick vi hem till mamma och pappa för lite paketöppning. Jag tror att Rasmus gillade sin pippi. =)

Onsdag 27 april:
Tågresa hem till Trollhättan. Är alltid lika tråkigt att lämna Enköping, men när man väl är hemma så känns ju allt som vanligt igen. =)

Har säkert glömt att skriva om något men nu är jag ifatt iaf.  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han gillar pippin :) Sitter där å säger pi pi pi....

Kan ju inte bli en bättre present när man e galen i pippisar, tackar för den!

2011-04-28 @ 09:37:47
Postat av: Josabetth

Vad bra! Det var så lite så. Det klart att Musse ska ha en pippi! =)=)

2011-04-28 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0