Skittv och shopping.

Haha! Fy fan så irriterande! Jag tvingade ju mig själv att hålla mig vaken till Skins igår. Och vad händer? VAD händer? Jo, alla kanaler förutom lokaltv slutar att fungera! RETSAMT var ordet... Men nu fungerar dom igen så ordningen är återställd i det Berglindska hemmet. =)

Idag var det jättevarmt! Herregud, jag höll ju på att smälta bort när jag gick ned på stan. Såååå skönt med lite värme! När jag ändå var i centrum så passade jag på att boka klipptid hos Fredrik. Den enda tid som fanns var torsdag kl. 9. Ja, ni läste rätt, kl.9 på morgonen. Är man desperat så är man. =) Måste ju göra mig lite fin i håret inför 2-årskalas och Enköpingsvisit. Det stör väldigt om man inte känner sig fin i håret, så det är bara att ställa klockan och pallra sig ned på stan i grisottan på torsdag. :P

Ägnade mig åt lite nätshopping idag också. Beställde en skitsnygg klocka som ser ut så här: 


Snygg va? Hoppas den kommer snaaaart! :D:D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0