Vissa människor alltså!

Hur kommer det sig att vissa människor är experter på att manipulera folk? Är dom ens medvetna om att dom gör det? Man kan ju vara upprörd, ja till och med förbannad på en person av någon anledning. Men sen när man pratar med den här personen så under samtalets gång så lyckas den med att få det till mitt fel. Jag förstår inte hur dom gör!! Man tänker att "men det kanske inte va så farligt då". Jag tycker inte om att man vara så "svag" så att man går på det varje gång. Och man kan ju inte ens peka på VAD det är som gör att man känner sig så liten. Börjar sakta men säkert förstå att man kanske inte ska ha kvar dom här människorna i sitt liv. Men det är ju inte så enkelt att bara utelsluta folk ut ens liv heller. Hur gör man slut med en vän liksom? Hmm, knepiga saker...

Måste ju bara säga något om Idol också. Fy fanken så bra han va han som sjöng Black Jesus!! Jag tror jag blev lite småkär i karln! Sjukt bra röst och bra LÅÅÅT. =)

http://www.youtube.com/watch?v=D5423F_3a6k

Lyssna och njuuuut!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fråga mig, jag vet precis hur man gör ;)

2010-09-16 @ 23:51:50
URL: http://groovygreen.blogg.se/
Postat av: Josabetth

Då får du berätta för mig hur man gör nångång. =)

2010-09-17 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0