Tygmärkesjakt och hår.

Den 2:a oktober är det åvve-sittning. Ska bli sååå kul, längtar!! Men min kära åvve måste dekoreras lite känner jag, den är lite kal. Så nu sitter jag och letar efter snygga tygmärken som jag kan sy(klistra) på. Har hittat några snygga med diverse hippiemotiv som skulle passa. =)

Har fö rövrigt tillbringat dagen på föreläsning och på stan med mina vänner. Gött att sitta och tjöta. =) Fick tack vare Bea tummen ur och gick och boka klipptid. Så på måndag är det dags! Ska bli så skönt! MEN, frågan kvarstår! Hur ska jag klippa mig då? Det är väldiii frestande att klippa av skiten, alltså ganska kort.......Men jag tror inte jag vågar... Har ju haft långt hår länge nu och att känna sig snygg sitter mycket i mitt långa hår. Kanske inte känner mig lika sääxyy med kort hår. Hahaha! Sen är det ju så också att har man lite att ta av runt rumpa/lår och mage så känns det bättre med långt hår att gömma sig under. Låter ju hemskt nu när jag skrev det!! Men det känns som att man balanserar upp det lite då. Folk ser mitt långa hår istället för gravidmagen. :P  Fast å andra sidan finns det ju hur många tjejer som är lite större med kort hår som är skitsnygga i det! Så mina nojor gäller ju bara mig. Vaför det nu skulle gör det? Ja, säga vad man vill om kroppsnojor, men dom är inte särskilt logiska iaf.

 Åhh, vilka probleeeeem man har då!! Hahaha! Jag vet vad du tänker.... "Men det är väl bara att klippa av skiten!!!" Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0