Nu är det klippt!!

Mitt hår alltså... Har klippt av en bra bit. Känns ovant men bra! Skönt att bli av med den långa manen. Märks extra tydligt när jag sätter upp i tofs, blir en väldi kort tofs. Jättenöjd med Fredrik, frisören. Han var jätteduktig, noggrann och trevlig. Så dit kommer jag gå igen!! Bra pris också, 280 kr. =)

Har köpt biljett till sittningen på lördag också. Ska bli hemskt roligt! Som vanligt blir det bara jag och Bea som ska gå. Men den här gången FÅR ju inte nån av dom andra komma, för dom har ingen åvve! Looosers!! ;) Anywhooo... Det brukar bli awesome när jag och Bea gör Kåren osäker, så det kommer bli grymt!

Tentavecka nu också. Blir nog bra med det ska ni se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0