Mysig dag på stan.

Japp, japp! Har spenderat dagen på stan med Bea och Hamza, fast mest Bea. Första anhalt var skolan sen stan och lunch på Beirut. Pizza!! Satt och tjöta där ett bra tag. Är helt fascinerad över hur mycket Bea och jag har att prata om varje gång vi ses! Jä gillart!!  Sen köpte jag ett halsband på Åhléns till på lördag. Jennyyy Wifey hade nåt liknande på sig på sin 30-årsfest, även kallat det stora fylleslaget i Chanterelle Woods. =) Tyckte det var himske snyggt så jag härmas helt ogenerat! Men det får en "lillasyster" göra... ;) Nu ska jag bara hitta en top som passar till åvven och husbandet... Hallbandet? Halsbandet?  



Gossip – Love Long Distance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0