Hmm...

Sitter här och fundrilurar på om jag ska se en film till eller inte.... Har redan glott på två stycken, Snabba cash och Kick-ass. Snabba cash var helt okej, ganska spännande. Kick-ass däremot var GRYMT BRA!! Bra blandning mellan action och humor. Kändes lite Tarantino över det hela. ÄLSKART!! =)=) Den filmen jag har kvar är Familjen Jones, har aldrig hört talas om den men den lät rolig. Men jag kanske ska spara den tills imorron...Söndagar brukar ju va såååå tråååååkiga. Jo så får det nog bli!

Så då är frågan vad man ska göra istället... Kan ju dela med mig av en bra låt. Vassego!  

Florence + The Machine – Dog Days Are Over

Jaha, nu då? Det där tog ju inte så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0