Helg!

Sing halleluja! Sing it! Sing halleluja! För nu tar jag helg och det ska bli JÄVULUSISKT skönt!! =)=)

Har precis kommit hem från veckans seminarium. Gick väl helt okej, lyckdes ju öppna käften mer än två gånger. Och det är mycket för att vara mig! MEN jag måste ju säga en sak. En utav tjejerna i min grupp.....hennes röst....Det va det släpigaste, gnälligaste och irriternade jag någonsin har hört komma ur en männsika!! Hade lust att slita av mig öronen varje gång hon sa nåt!! >_< Känner mig oerhört fånig som stör mig på en sån sak, men det var riktigt jobbigt faktiskt. Kalla mig känslig...

Har absolut inga planer för helgen heller, skönt att bara ta det som det kommer. Har ju festat tre helger i rad nu så man kanske ska ha en vit helg nu. Och med det så menar jag ju såklart att bara dricka mjölkdrinkar.... HÖHÖHÖ! Jag är så rolig så hälften vore nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0