Fredagnatt.

Jajemen, kl är 01.41 och jag sitter i sängen och lyssnar på min förfestlista. Vilket inte är så smart för då blir jag ju någe himsket festsugen. Men jag får vänta till nästa helg, för då är det fest nämligen för er som inte förstod det. Ska köpa biljett till sittningen på måndag. Bare 80 kr, det är ju ett fynd! Hoppas sittningen blir grym och att det kommer mycket rologt fölk. " För uti Kalmare stad ja där finns det ingen kvast förrän lööööördaaaageeeen!"

Nästa vecka är det tentavecka också. Här ska skrivas en hemtenta som ska vara klar 5 okt. Kommer antagligen, om jag känner mig själv rätt, att gå och lura på`t några dagar och sen börja skriva på "allvar" runt torsdag/fredag nånting. För varför börja i tid? Då går man ju miste om ångesten, skrivkrampen, utbrotten, svettningarna, uppgivenheten, och alla härliga och nya svordomar man lyckas häva ur sig. Och vad vore en hemtenta utan alla dessa komponenter? Jo, en i lugn och ro genomarbetad och genomtänkt hemtenta. Och det är inte riktigt min stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0