Piercing och tatueringar.

Var in på Bokia en sväng idag och hitta en bok om tatueringar. Vill ha!! Den handla om olika symboler oc texter oc vad dom betyder. Jättekul och intressant bok! För det är ju precis som dom säger, har man väl gjort sin första tatuering så vill man ha fler. Och det vill jag verkligen!! Ska bara klura ut VAD och VAR. Men den boken kan nog va bra inspiration. Hitta den på Adlibris för 114 kr, undrar om jag ska slå till?

Sen har jag ju blivit hemskt sugen att pierca mig också. Tycker ju att det är jävligt snyggt med en piercing i näsvingen. Och det dumma är ju att jag mest funderar på vad andra skulle tycka om det. Vilket jag egentligen ska skita fullständigt i!! Det är ju MIN näsa ffs!! Annars vet jag inte alls var jag ska pierca mig. Naveln går ju inte eftersom jag har ett ärr där efter min gallstensoperation. Ögonbrynet tycker jag inte är snyggt. Läppen känns lite för extremt, vet inte varför bara känns så. Och på nåt annant ställe ska vi inte ens prata om.... Nä, blir det nåt så blir det näsan! =)


Kommentarer
Postat av: Wifey

Galning där ;) Du får pierca dig nedanför underläppen, inte i mitten utan mer mot mungipan till. Visste du förresten att jag piercat mig på två ställen förutom öronen? ;)

2010-10-08 @ 00:07:37
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Josabetth

Hmm, skulle jag verkligen passa i det? Jasså, det har du? Var dååå? :P

2010-10-08 @ 00:43:36
Postat av: Wifey

Det tror jä.

Nu blev du nyfiken va? I naveln och överläppen, typ mouche (stavas?). Båda har så gott som växt igen..haha..

2010-10-08 @ 01:09:09
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Josabetth

Okej, nice! Måste får se bilder nångång. ;)

2010-10-08 @ 01:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0