Mig äger ingen.

Ikväll har jag varit till Näl och lyssnat på Åsa Linderborg. Hon var där och pratade om sin bok, Mig äger ingen. Boken är jättebra och blev ännu bättre när man hörde henne prata om sin uppväxt och sin pappa. Hon har ett helt fantastiskt sinne för detaljer i sitt berättande. Och den kärlek hon kände och känner för sin pappa kommer fram på ett oerhört rörande sätt. Det är också med humor och värme som hon berättar om sin uppväxt. Blev både rörd till skratt och till tårar. Ni som inte har läst boken, GÖR DET! Gick fram till henne efteråt och fick boken signerad.=) (Pappa är lite avundsjuk. ;)) Hon är en mycket trevlig, snäll, sympatisk, rolig och intelligent kvinna. Det var ett nöje att lyssna på henne ikväll. =)



Kommentarer
Postat av: Wifey

Den har jäj läst. Var väl helt okej, men jag föredrar Babushka's Beauty Secrets, det är grejer det. Perfekt för fattiga studenter ;)

2010-10-19 @ 22:50:09
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0