Mary & Max.

Har precis tittat färdigt på filmen Mary&Max. Man kan säga att den berörde mig. Det var en fin film, i både det visuella och i handlingen. Den var svart men också hoppfull. Den var väldigt annorlunda så jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om den. Men jag gillade den helt klart! Det kanske låter som att den bara var sådär, men det stämmer inte. Att en film är fin tycker jag är ett väldigt bra omdöme. Den framkallade en lite tår på slutet och lämande mig med en väldigt behaglig men också sorgsen känsla i kroppen. =) Det är låter ju skitflummigt! Men ni får titta på den själva helt enkelt! ;-)




Kommentarer
Postat av: Bea

Yay ^^

2010-10-10 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0