Helgen.

Igår var det åvve-sittning och sen fest på Kåren. Grymt kul var det!! Och full like a kastrull blev man! :D:D Bea och jag förfestade lite innan och det är alltid trevligt. Sittningen var okej, hamna vid ett bra bord också med folk man känner lite iaf. Sen drack, dansa och flumma vi hela natten. Haha! Lyckades få in lite fyllesamtal till två bröder också. :D Jag tyckte det var himske roligt iaf... Kanske ska lämna mobilen hemma nästa fest... ;-)

Imorgon är sista dagen att skriva på hemtentan. :S Så jag lär ju sitta och skriva som en dåre hela långa dagen. Ska försöka komma upp i tid men det är ju så sköööönt att sova. Är ju dessutom Skins inatt kl. 1.45 och det måste jag bara se. Sjukt bra är det! Men ska försöka att pallra mig upp vid kl.10 iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0