Enough is enough!

Ja, nu får det faktiskt vara bra!! Jag måste sluta grubbla och spekulera om saker där jag inte har en chans i helvete att komma fram till något vettigt överhuvudtaget!! Vad andra människor tycker och tänker innerst inne är ju fullkomligt idiotiskt att ens fundera på. Att försöka få fram någon slags underliggande mening och försöka tolka det man faktiskt ser, DET GÅÅÅÅR INTE!! Och jag kommer till slut bli galen om jag fortsätter med detta vansinne! Jag får helt enkelt försöka omfamna ovissheten och leva med den så länge som det krävs. ;)

Så! Bra! Nu var det sagt. Nu kanske jag kan gå och lägga mig utan att grubbla sönder min lilla hjärna. Mycket är nog redan söndergrubblat, men rädda det som räddas kan! =)

Kommentarer
Postat av: Wifey

Ja, att grubbla så där är INTE bra, ask me :S



Försök att ta allting som det kommer, för saker och ting blir ändå som de blir (och folk tycker ändå som dom tycker).



Kramelikram

2010-10-27 @ 08:38:38
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Josabetth

Tack för rådet! Ska försöka tänka på det. =)

2010-10-27 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0