Dagen efter.

Jodå, nu börjar det bli liv i na! Är inte så bakis som jag trodde, skööönt! Då kan man ju kanske pallra sig iväg och köpa bakispizza senare. Å, gud så gott!

Festen var jätterolig!! Blev last man standing som vanligt. Ja, förutom värdparet då. ;) Var jättenöjd med min outfit också. och tur var väl det som jag kämpade med locktång och lösögonfransar. Men det var det värt! Här kommer lite bilder från kvällen.


Jag innan festen.


Outfiten i sin helhet.


Snygga Bea i sina fina vingar


Indiern och Hamza. :D


Beas läskiga systrar.


Den enda bilden på mig och Bea som inte är suddig as hell.


Föga smickrande bild, men man ser sminkningen bra iaf.Haha! Har för övrigt Magnus glasögon på mig. :D

Kommentarer
Postat av: Wifey

Ooo..sääxy ;-)

2010-10-24 @ 20:31:07
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Josabetth

2010-10-24 @ 22:02:25
Postat av: Josabetth

Spank you väry much!

2010-10-24 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0