Tisdag.

Började dagen med föreläsning om kultur, etnicitet och "ras". Mycket intressant och komplext ämne! Är nästan jämt intressant att lyssna på Larsgunnar och hans föreläsningar. Synd att vi inte ska ha honom något mer den här terminen. :(

Efter föreläsningen så mötte jag upp Bea för att köpa biljett till Damsupén den 13 nov. Kommer bli GRYMT! Vet på et ungerfär vad jag ska ha på mig också så nu slipper jag tänka på det. (Dagens I-landsproblem!)

Sen blev det lite pizza och mycket tjöt på Beirut. Och dåliga som vi är på geografi båda två så började vi diskutera om Beirut är ett land eller en stad....Hehe, dåligt jag veeeeet! Men efter att ha googlat så vet jag nu att det är en stad, huvudstad i Libanon tom. Så nu vet vi det Bea. :D:D

Köpte hårfärg idag också, eller toning är det ju egentligen. Måste ju göra sig snygg i håret inför lördagens festligheter. Speciellt om man ska försöka sig på att vara egrann säääxy och lyckas lura till sig en trevlig pöjk. Höhö! ;);) Kommer nog bli en bra fest, mycket trevligt folk ska dit. Är ju iofs lite INTE så trevligt folk som också ska dit. Men dom får man försöka undvika på nåt sätt...

Kommentarer
Postat av: Bea

Höhö, hade redan glömt av den diskussionen. Bra att du kom ihåg det så du kunde ta reda på svaret samt avslöja för hela världen hur otroligt smarta vi är ;) Btw, Stenlidens pensionat :P

2010-11-02 @ 19:50:29
Postat av: Josabetth

Man måste ju kunna bjuda på sig själv och sin okunnighet ibland. Vi är ju så jävla smarta resten av tiden så!! :D

Stenliden, så var det ja! Hade jag glömt... :P

2010-11-02 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0