Svarar på frågor om lilla mig.

Eftersom jag inte har något liv så tänkte jag svara på 60 st frågor om mig kl.1.37 en fredagnatt. Bara för att det är sååå roliiigt!

1. Hur gammal är du om fem år? Fucking 30 år!!

2. Vem var den sista du träffade? Sista hoppas jag inte att det var, men den senaste var Bea. =)

3. Hur lång är du? 175 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm, jo men det var nog Robin Hood. It was gooood.....

5. Vem ringde du senast? Pappa Bo.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Orka skriva hela sms:et! Men det var till Johan the bror iaf.

7. Har du någon piercing/tatuering? Ja tänk att nu har jag både och. =) I´m such a badass! ;P  

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Läskigt att prata med folk...

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Jättegifta!

10. När såg du senast din mamma? September i år. Alldeles för länge sen!

11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå tror jag...

12. När vaknade du idag? Typ 11. Första gången iaf... 

13. Vad lyssnar du på just nu? The Grateful Dead, som den hippie jag är.

14. Vilken är din favoritplats? En plats där jag har nära och kära omkring mig.

15. Vilken plats föredrar du minst? I en lokal där jag inte känner en kotte och det förväntas att man ska mingla. Hua!!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Men inte vet jaaaag. Den som lever får se!

17. Vad skrämde dig som barn? Hundar och döden.

18. Vem fick dig att skratta senast? Frans! Älskar hans blogg!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, det tror jag nog. Yes! Jag är för ung för någonting! :P 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och linne.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre när jag glor på tv. En när jag ska sova.

23. Hur många landskap har du bott i? Två. Jag är så sjukt världsvan!

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, men det hade inget som helst samband! Va lite risig i kistan bara...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Men vilken fånig fråga! Det beror väl på vilken årstid det är och om man är ute eller inne. Döh!

26. Är du social? Se fråga 15...

27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel.

28. Vad stoppade du senast i munnen? HAHAHA! Jag och min sjuka humor... Nä, men det var godis, Dumle crisp.

29. Tycker du om Kinamat? Ja, det är smaskens.

30. Tycker du om kaffe? Att dricka, nej! Att lukta på, ja!

31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice, men nu för tiden är det varm choklad.

32. Sover du på någon särskild sida? Inta så många sidor att välja på i en 90-säng. Så mitten! Eller menas det vilken sida på kroppen? Isåfall alla sidor. =)

33. Kan du spela poker? Nja.

34. Tycker du om att mysa? Det beror på det... Har ju förstått att alla inte riktigt har samma definition av ordet mysa...

35. Är du en beroendemänniska? Vänta, jag ska bara ta lite nässpray...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, men Kim Källström iaf. Le Kim!

37. Vill du ha barn? Ja!

38. Kan du några andra språk än svenska? I knöw a littel bitt inglish

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet tror jag nog.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nära och kära, kläder och fest.

42. Äger du dyra smycken? Nope. Och om jag gjorde det skulle jag ju inte skriva det här. Vem vet vilka skurkodums som läser detta...

43. Har du någon gång testat narkotika? Neeej!

44. Vad hänger på väggen framför dig? Ett peacemärke, kalender och mitt Gudmorsdiplom. =)

45. Vem är den roligaste människan du känner? Omöjligt att välja en! Nästan alla jag känner är himske roliga! Speciellt när dom inte menar att vara roliga... HAHA!

46. Hur många många ärr har du på kroppen? Jag drar till med 5 st.

47. Vad har du för ringsignal? kent-Ismael

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, hos mamma och pappa tror jag.

49. Flirtar du mycket? Nej, inte mycket... 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På toaletten på Kåren i Trollhättan. Fotograf var Bea.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, tok nej!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inget körkort.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Kursbok om risk i samhället. Kul...

54. Läser du dagstidningen? Bara på näääätet.

55. Vem känner dig bäst? Hmmm, bra fråga.... Jag vet faktiskt inte. Jag får göra en Jessica-qiuz med mina vänner och återkomma. ;)

56. Har du ont någonstans just nu? Ja, lite öm i näsan.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista.

59. När var du i kyrkan senast och varför? Augusti 2009 på begravning.

60. Vem saknar du just nu? JENNY LARSSON. Som fan!!

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Rolig lista =) Tänker så sno när jag kommer hem ;)

2010-12-04 @ 23:50:30
Postat av: Josabetth

Du får det! =)

2010-12-04 @ 23:51:49
Postat av: Jenny

Saknar dig me darling =)

2010-12-07 @ 09:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0