Sjukling och festbilder.

Det bästa med att ha en blogg är nog att man får klaga precis hur mycket man vill. Så håll i hatten nu för här kommer det: Fy bubblan vad sjuk jag är!! Jag har ont i hela kroppen, huvudet och halsen! Jag är antingen jättevarm eller fryser som en liten lort. Hostar gör jag också och snorar såklart. TYCK SYND OM MIG!

Så för att pigga upp mig själv lite så lägger jag ut lite bilder från lördagens fest på Kåren. Träffade många roliga människor och hade skitkul!


Mitt suddiga men grymma festsällskap Per. =)


Står och köar med Hatten och en okänd herre.


Inne på Kåren med Jiresjö och Hasses långfinger. :P


Darre! =)


Blev lite svårt att rikta kameran rätt mot slutet av kvällen. Hahaha! Men jag lyckades komma med på ett hörn iaf. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0