Lite shopping och helgplaner.

Jag hade tre stopp att komma ihåg idag när jag gick ned på stan, ICA, Hemmakväll och Systemet. Och ändå så lyckas jag glömma det viktigaste, nämligen Systemet. Så det blir till att pallra sig ut imorgon igen. Så trist....

Hittade iaf lite smått och gott på stan. Köpte en duschkräm på Apoteket som doftar så gott att jag vill gifta mig och skaffa barn med den. Sen hitta jag två baslinnen på Gina Tricot, ett svart och ett rödoranget. Kan vara bra att ha till våren/sommaren. Linnen kan man ta mig tusan aldrig få för många av!

Så imorgon är det Backstage med Bea som gäller. Kvinnan är ju gräsänka i helgen så då måste vi passa på att gå ut och slarva lite. Var längesen jag var på BS så det ska bli kul. Skönt att låta Kåren vila lite. MEN som alltid vid utgång så kommar vi till den stora frågan; vad sablarns ska man kläda på sig för något??? Vill ju såklart allra helst ha min svarta kjol som för närvarnade befinner sig hemma hos mamma och pappa, typ 30 mil härifrån. Nedrans otur! Jaja, jag hittar väl på nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0