Do the lista.

Kör en lista också medan jag ändå är igång. Denna har jag snott från Jenny. =)

HAR DU NÅGONSIN...

sovit i någon annans säng?
Ja, vaddå? Kan man sova i sin egen säng efter en kårfest?

hånglat på en bio?
Nej, och nu är man för gammal för sånt...

hånglat i skogen?

Ja, det har jag säkert.

sovit naken?
Ja, men jag gillart inte! Jag säger som Jenny, man känner sig så naken då. ;)

kört över hastighetengränsen?
Nej, har inget körkort. Har däremot åkt med en taxichafför som körde alldeles åt helvete över hastighetsgränsen! Hej hej nära döden-upplevelse!

målat om ditt rum?
Never!

dumpat någon?
Njaaaa, det beror på hur man ser det....

stulit pengar från en kompis?
Nej vet nån va!

hoppat i en bil med folk du just har träffat?
Nej, jag steg in i bilen lugnt och försiktigt.

varit i slagsmål?
Nope!

smugit ur ditt hus?
Nä, jag bodde på landet när jag var yngre. Vart ska jag gå liksom? 

haft känslor för någon som inte känt detsamma?
Ja, och det var ingen höjdare...

hånglat med en främling?
Finns inga främlingar på fyllan. Då är alla vänner med varandra! :P

älskar eller saknar du någon nu?
Alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0