Bilder från nyår.

Stannar lite längre här i underbara lilla Enköping och åker hem på söndag istället. Kände mig inte riktigt färdig här än. =)

Igår var jag hem till Jenny och Kristoffer för att låna deras dator. Det slutade med middag, vin, Bondespelet och grogg. Synnerligen trevligt! =)

Nyårsafton var för övrigt grym! Så mysigt att umgås och festa med familjen. Det blev trerättersmiddag och viiin, jättegott! Sen ut i snön vid tolvslaget och titta på fyrverkerier och dricka champangan(felstavat med flit :P). Efter det blev det dricka och dans in på småtimmarna. Grymt kul! :D


Konverserar lite med bror Jocke.


Nu börjar det dra ihop sig... =)


Gott nytt år!


Nu har dansen kommit igång! Jag och svägerskan Jaana.
Jag och brorsan kör våra allra bästa moves. =)
Yeah, shake it!


Posa lite med mamma Jaana och Jocke. =)


Vila lite med bror Jonas.


Planerna för dagen innehåller en liten tripp på stan och fika med lilla mamma. Det är man inte bortskämd med direkt så det ska bli så mysigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0