Bröllop.

Sitter och kollar runt efter nån fin klänning att ha på Bea och Criis bröllop i juli. Vet ungefär vad jag vill ha så det gäller att hitta det också. Hittade den här på Bikboks hemsida och det är typ en sån jag vill ha fast inte axelbandslös. Vill inte gå och dra i klänningen hela kvällen. Fin va?



Blev genast mycket förtjust i mönstret och färgen, ja hela stilen egentligen. Så nu gäller det att hitta nåt liknande bara. Tror det skulle kunna bli jättesnyggt med lite festliga smycken till och hår och smink fixat.  Är verkligen min stil! =) Vill gärna ha en klänning som jag kan ha användning för efter bröllopet också.  

Ser verkligen fram emot det här bröllopet, ska bli så kul! Och nu är det ju faktiskt bara ett halvår kvar. =) Har aldrig varit på en tjejkompis bröllop förut så det känns lite extra speciellt. Tidigare bröllop har ju varit familj eller släkt och då "måste" dom ju bjuda en, om ni förstår vad jag menar. Att bli bjuden som vän är en helt annan sak, jag känner mig lite hedrad faktiskt. =)

Kommentarer
Postat av: Bea

Naw, va söt du e ^^

Riktigt snygg klänning! Hoppas du hittar en sån med axelband =) Utan är inte att rekommendera, hade det på min kusins bröllop och blev rätt jobbigt när man skulle rocka loss på kvällen ;)

2011-02-09 @ 05:58:42
Postat av: Josabetth

Äsch då... =)



Ja, det är precis den stilen jag vill ha! Så nu gäller det att gå på jakt och hålla ögonen öppna. =)

2011-02-09 @ 16:57:17
Postat av: Far

Snygg klänning, den finns säkert på Indiska.

2011-02-10 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0